Op weg naar Dublin

26 juli 2022 - Dublin, Ierland

En zo reden we alweer naar onze laatste bestemming: Dublin. Maar voordat we daar waren toch nog even de natuur in. We hadden het Tollymoore Forestpark uitgekozen en in de navigatie gezet. Maar deze werkte vandaag niet goed mee. Via allerlei mooie weggetjes (dat wel) kwamen we in het Mournegebergte terecht en we werden steeds een andere kant uit gestuurd. Toen maar zelf nagedacht 😀 wat ervoor zorgde dat we binnen de kortste keren in het bos aankwamen. Het was een heel oud bos waar een riviertje doorheen liep waar we langs wandelden. Ook weer een mooie omgeving. Ierland grossiert echt in de mooie lamdschappen!

Verder naar Dublin. Op een gegeven moment moesten we over de tolweg. Daar hebben we staan emmeren met de betaling die niet lukte. Onze Rabo pas werd niet geaccepteerd. Met een aantal ongeduldige automobilisten achter ons de helpdesk gebeld die ons gelukkig verder kon helpen.

Eind van de middag kwamen we in Dublin bij ons hotel. We hebben een kamer op de zesde verdieping van een negentiende eeuws huis in een Vondelparkachtige buurt. Vanavond al even richting centrum gelopen door een mooi park en langs het Trinity college. Dit keer hebben we heerlijk Italiaans gegeten.

De stad doet heel vriendelijk aan en deze gaan we morgen verder verkennen.